rainy outside rainy outside : sedih aku :(

Wednesday 7 March 2012

sedih aku :(

assalamualaikum .

aku tak tau nak letak tajuk apa kali nie . rasa janggal bila dah lama x update .. tadi di sekolah belaku satu insiden . punca nya sebab lelaki . apa lah sangat kau nak berebut seorang lelaki sampai nk memfitnah dik ? aku tak kisah kalau kau nak kawan ke apa ke tapi jangan sampai memfitnah . dik , kau tau kan dosa memfitnah lebih besar dari membunuh ? kalau macam tu baik kau bunuh aku je . ambik la sangat laki yang kau nak tu . ok sudah . aku maafkan kau . terkejut kenapa aku cepat maaf kan kau ? sebab kalau aku mati sebelum maafkan kau kau juga yang susah nanti . dan siapa la aku ampai tak boleh nak maaf kan kau disebabkan perkara kecik nie kan .

  Apa perasaan korang bila tau korang di tipu ? mesti sakit hati sangat - sangat kan ? tak guna nya kau ! gila - gila aku percayakan kau tetibe kau buat macam nie ? my heart is broken </3




Then bila dapat tau kebenaran nya pulak , nak nak kebenaran tu bukan kebenaran yang macam kita ingin . omaii frustrated ! rasa macam nak je campak kau dari puncak gunung brogha ke bawah

 
maksudnya , kita dah siasat perkara tu dari a sampai z dari sumber yang boleh dipercayai . tapi dia tetap nak cakap yang dia betul . nak jugak yakin kan kita yang dia tak bersalah sedangkan sumber tu terlalu baik dengan kita . tak ke silly namanya tu dik ?
lain kali beringat sebelum cakap . berfikir sebelum buat . err betul ke ? betul la tu .

 


kau berusaha nak tegangkan benang yang basah . aku dah anggap kau kawan . aku percaya kat kau tapi kenapa kau buat aku macam tu ? sakit hati bila kawan tikam kawan . kau nie tak ubah macam *peribahasa .. kau fikir lah sendiri . bagi otak karat kau tu bergerak sikit ..

kalau macam nie , buat aku TAWAQ hati sangat nak kawan dengan orang macam nie . it's seem like that im not a good friend . kita dah betul betul tak de hati nak berkawan dengan orang macam nie . bukan nak pulau kan dia , tapi sifat dia buat orang tak suka . buat orang asa macam nak kasi penampaq je kat dia . 




 


aku tahu , tak semua orang suka kat kita . i know that ! ada orang yang tak suka kau , ada jugak orang yang tak suka aku . but ! im trying to be good to all my friend ! kalau ada siape siape yang tak puas hati dengan aku try to be hinest to me please . aku tak marah . maybe tu salah satu cara aku nak perbaiki diri dan dapat mengelak kan dari orang lain tak suka kan kita .. dalam hidup nie jangan suka cari alasan untuk mengelak dari masalah . kita kene hadapi masalah sebab masalah mengajar kita erti kehidupan .

 

jangan ulangi lagi ye dik .. jangan risau , aku maaf kan kau . kita settle elokelok kay . ikut cara perempuan . ok bai :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment