rainy outside rainy outside : Mengorak langkah , mengapai angan

Sunday 17 June 2012

Mengorak langkah , mengapai angan


semalam
aku kecewa dan terluka
memohon kekuatan
menjalar ketabahan
angan kubawa bermimpi
mimpi kuharap kenyataan 
namun tak kesampaian

tuhan
ingin aku berhenti
dari gusar melangkah
semangat kian hilang
lemah dan kelam
seakan tak mampu menganak
perlukah aku mengalah?
inikah dugaan?

kini langkahku terbuka
pada hikmah dugaan
menyusur relung keimanan
lalu dilontarnya ujian
kepada setiap insan

tuhan
tuntuni aku
untuk melangkah semula
teruskan perjuangan ini
gagahkan hati
sisipkan kecekalan
menyambut takluk dugaan

aku mohon
agung kebesaranMu
wahai Yang Maha Satu
segalanya dariMu

-nur zarifah binti rosli-



my dear past , thanks for all the lesson .
my dear future , im ready 



!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment