rainy outside rainy outside : vee . i need you

Saturday 27 August 2011

vee . i need you

assalamualaikum ,
*ditulis dengan perasaan  yg agak menjengkelkan

disini saya ingin menyatakan kekesalan yang teramat sangat . kenape ? sebab aku boleh mimpi orang yang aku benci . dah lame tinggalkan dia , tetibe mimpi . fuhh ! menyesal pulak aku kutuk dia semalam . kann dah mimpi . padan muka aku ! gatalgatal kutuk orang lagi .. herr .. entah ape yang aku benci sangat tah lar . padahal dia tak ada la buat jahat yang terlampau sangat dengan aku pun , cume . aku benci kat dia . perlu ke aku bagi sebab kenape aku suka dan benci seseorang ? (fuhh~ senang hidup aku kalau macam nie ceritanya) . dah la . x pelu cari cari aku lagi . aku x mau kau dah . cukup la dulu jerr .

jangan ganggu aku dulu .  sorry , masih sakit hati .


buat i'm yours .


 i'm yours , orang minta maaf sebab tak hiraukan i'm yours . sampai i'm yours cari orang lain . i'm really miss you so much ! entry ni khas untuk i'm yours . dan ditulis dgn sepenuh hati .

i'm yours ingat lagi tak ? dulu orang selalu sembang dengan i'm yours ? so , i'm yours memang dah tau rahsia orang la kann ? sama mcm vee .. tapi vee tau lagii banyak ..
orang ingat lagi , sejak kebelakangan ni ,  lepas orang dah dapat balik vee . bile orang senyum dekat i'm yours , i'm yours mesti buad muka masam pastu g tempat lain . tapi orang tak kire , orang masih lagi ikut i'm yours . i'm yours  still jalan . x tunggu orang . last-last , mane i'm yours pegi , kat situ gak orang pegi . memang best la kenekan i'm yours mase tu . :)


tapi , orang tak tau pulak , semua tu jadi kenangan terindah dalam hidup orang . orang sayang i'm yours . sayang sampai tak tau nak bagitau macam mana lagi . orang tau, kalau i'm yours masih ade ape ape dgn orang . i'm yours mesti tak percayekan orang kann ? kalau orang sayang kan i'm yours , mesti i'm yours masih gurau-gurau dan bsembang dengan orang .


tapi percaya lah . kenangan I’m yours dgn orang . orang still ingat .. tak bermakna kalau i'm yours dah tak rapat dengan orang , orang tak ingatkan i'm yours dah . tak ..

hanya vee je yang orang ada lagi , orang janji akan jaga vee . orang tak akan biarkan vee macam yang orang pernah buat kat i'm yours . orang sayangkan vee ..



to my beloved blog , sorry lama tak updated . sangat busy and penggunaan internet pun telah dihadkan . so , agak terbatas . 

p/s : vee and i'm yours is my beloved friend  . . . . . .   … i love them both so much . more then you know .

nurzarifahrosli ..



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment