rainy outside rainy outside : " i do love you sweet ! "

Wednesday 17 August 2011

" i do love you sweet ! "

honey bunny gummy lolly , sugar plum , ice cream , cuppy cake , strawberry , apple pie . hee~ assalamualaikum .

PEHATIAN : make with 100% love . hee~


         selalunya sugar tu kan manis . tapi kadang kadang dia jadi pahit bila dimakan dengan ubat . --" yeahh . ubat tu la penggangu rasa manis yang selama nie aku rasa . aku benci ubat ! ada ke orang makan gula dengan ubat ? takde kan ? that's why ubat tu hanya penggangu . ke , aku yang menggangu ea ? aduhh . pening .

 click click ")

tapi .. selama nie memang aku tak pernah suka sangat dengan sugar sugar yang wujud dekat muka bumi ni sebab nanti gigi aku rosak . then , setelah aku termakan gula yang satu nie . perhh ! gila manis . dah la  comel . nama dia lollipop. warna warni hidup aku jadinya . sama dengan warna dia . you're my rainbow lollipop (:


click click ")

     bila orang lain makan lollipop , mesti aku rasa jelous . lagi-lagi bila dia makan lagi banyak dari aku . padahal tak ada papepun sebab duit dia kan , bukan duit aku . haha . tapi , entah la . bab lollipop nie aku susah siket nak bertolak ansur . its my best sugar in the world ! hoho . tamak ! 

  

click click ")

         then then , banyak gila la kenangan aku dengan lollipop nie . hari tu aku makan dekat melaka . rebut dengan adik aku . then makan chuppy chups tu lagi . lollipop jugak kan ? tahuu tak , sugar lollipop nie panggil aku 'sweetie pie' . kau percaya tak ? mesti kau tak percaya punya . apelaa . mesti lollipop tu sayang aku sangat sangat kan ? dah lahh manis . nak sayang sayang orang pulak . any anyway . aku saaayyyaaannnnngggg lollipop jugak !

click click ")

lagi satu , aku suka ... ermm .. suka .. cuppy cake ! ^^,  betul nie . dia comell sangat sangat . dah la comel , handsome pulak . dah handsome lawa pulak . dah lah lawa asyik dengan pc dia je 24 jam . *tiba-tiba* . kalau boleh memang tak nak makan . nak simpan je . tengok cuppy cake tu hari hari . tu pun kalau boleh la . tapi tak boleh laa~ sebab dia kena tinggal dengan family dia . dengan tepung , sugar , coco , apa lagi ea bahan bahan nak buat cup cake ? ape ape je la .. aslkan ade sangkut paut ^^, .. ohh cuppy cake ~



click click ")

lagi satu sifat cuppy cake nie , dia macam manje manje siket . atau , mengada ! setiap kali aku lalu depan kedai yang ada jual cup cake . dia macam buat suara manja dia suruh aku beli . tengok la warna warna dia . memang cair la kan . hari tu aku beli perisa orio kat atas dia , sedappp~

         cuppy cake pernah suruh aku nyanyi untuk dia . walaupun dia tau suara aku tak sedap , mengada ngada nak suruh orang nyanyi juga . soo , lagu nie untuk cuppy cake yang comel comel nie ea? attention : anda sedap gila !
You're my Honeybunch, 
Sugarplum
Pumpy-umpy-umpkin, 
You're my Sweetie Pie 



You're my Cuppycake, 
Gumdrop
Snoogums-Boogums, 
You're the Apple of my Eye
And I love you so and I want you to know
That I'll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear ^^

 saranghaeyo , te amo , mahal kita , wo ai ni , i love you , ai shiteru , je t'aime lah lollipop dan cuppy cake ^^,


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment