rainy outside rainy outside : cerita di zaman kanak - kanak

Wednesday 17 August 2011

cerita di zaman kanak - kanak

Lollipop ~
 
(4-5 tahun)

Engat lagi mse aku kecik kecik dulu , walaupun sekarang xde la besa mane .. huhu . aku suke maen pondok pondok . ahaha . bese la tu . nme pun mizz kn ? xkn nk men tembak tembak kowtt ?? but , maen tembak tembak pun syok jugak ! ^^,

law maen bende alah tu kn ? aku slalu cop awal jd adik . x payah cop pun x pe  memang sah sah jadi adik . abg , abg , kakak aku konker bg arahan kt pelakon yg terdiri drpd aku dan sedare mare aq … haha . lantakk ! yg peliknye la kn , ramai berebut nk jd mak ngn bpk . sampai nangess guling guling .( oke , tu aku tipu . ^^' ) aduss . apekejadah lah mude mude nk jd mak bapak kn ?? xkuase i .

ehehe . sonok gk la mase tu bermaen mcm orang bodo . layann.. walaupun mak , bpk , kakak , abg , adeq sume lebih kurang je tinggi nye . pas uh dah petang xgheti gheti nk balik . burnn suda sume solat solat aku. haha .

(13-15)

wahh wahh wahh , sekarang nie aku maken baek n membanggekan . haha (lebih2)
bace buku je memanjang . buku harry potter , novel , komik cter korea uh , majalah , bku-bku blaja . sume bace . da maken maju la katekan .. n baru nk sedaa~ menyesal suke maen2 dulu ! (-.-'')
Tp lah , time bebudak dulu laa yg plg best . xpyah aku nk pike pike pasal nk exam . kn ? kn ? seronok je memanjang  . pendek kate , mimpi pun senyum sampai ke telinge . ahaha . siann pendek . aku gune ayat dy . sorry ea ? gurw gurw jewp . time nie aku dah sebok kapel . hehe . sweet gitu . *gile jap*


saye suke dengar masalah orang
Mase kt skola lame dulu , setiap kali ad kwnkwn aku yg wat muke sedey , dgn peno simpatinye aku akn menghampiri dgn wajah yg simpati smbil bertny .. "kenape nie .. let me hear you." dan dgn senang hatinya die mnceritekan dari A-Z . lepas tu pelukk aku mcm nk berpisah tujohtahon .
maka

sepanjang duetahonsetengah itulah aku menjadi ahli kaunseling tak bertauliah di situ . tapi saye sukeee~

suke tgk muke kwnkwn aku yg lega lepas ceritakankt aku . suke tgk dorang heppy lepas tu . ngee~ apelah sy . huhu


saye suka makan coklat mase tgh stress

aku suke mkn coklat mase tgh stress . amacam ? ad style x ? haha . lagilagi kek coklat moist . tros tataw maksod stress tu ap . =) ( smileeee~ ) . haaa , cube korang buadd bende2 yg korang suke dan mendatangkan paedah mase korang stress . mesti lg better  than korang tumbuk2 dinding ke , pape yg stupidmatter rite ?


ahaha .. gile je aku dulu kan . but time aku nga kecik dulu, mase tu paling syok skali . aku heppy gile time tu . mcm mcm mende aku buad .. *hebad jee* pastu bile da besar besar sikit . mule jd pmalas . dok terperap je dalam rumah , sampai mak pun bising .. pastu bile da umo dlm 13 taon mcm tu , dah pandai nk sosial  . waktu nie aku tak berapa nk suke . sbb aku mcm dah jauh menyimpang , dan terakhir , waktu aku dah berumo 16 tahun , main-main dah tinggalkan . para scandal dah tinggalkan . suke social dah tinggal kan . sekarang asik berkepit dgn buku je , sbb da amik aliran yg aq tasuke + susa . so kne study hard and study smart .. . hope aq bejaye and beruba jadi org yg lebih baik lagi .. amin ..
wahh . baik nye korang tolong amin kan lagi .. amin . hah ! trngok tu , amin lagi .. haha . pape je  .. *fius tercabot lagi .. sebelum  mnde yang x diingini belaku . baek aku benti , kang parah pulak aku nak betulkan diri aku , hehe ..
selamat mencube dan semoga berjaya !! (sambil tunjuk peace and muke ciutt yg xbpe nk ciutt )
 nur zarifah rosli (:


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment