rainy outside rainy outside : Colbie Caillat ;)

Sunday 23 October 2011

Colbie Caillat ;)

 lama tak update . habis bersawang semua pelosok . rindu pula kat blog . walaupun blog aku tak sehebat blog kak lysa , aku tetap rindu jugak >.< . sekarang kan musim exam . so penggunaan Internet telah dihadkan . that's why aku dah lama tak update -,- . 2 minggu exam buat aku rasa macam nak gila . lagilagi duduk sebelah mat gila . memang kene beri jawapan je lah kat dia .
oke ~ today aku nak cerite pasal cik colbie caillat yang gojes . acely dah lama aku nak cerita pasal dia , but tak berkesempatan . now dah habis exam , aku nak lah cerita . ape ? tak mau ? tak yah baca kay ? . kenapa  cerite pasal dia ? entah la . acely aku tak tau ape yang mendorong aku nak cerite pasal dia . maybe sebab aku suka dia kot <3

*********************************
********************************
**********************************

harr harr . nie la dia cik colbie caillat . dia cantik cume gem*** sikit . hehe . insyaAllah , kalau dia kurus dia lagi cantik . eh , korang tengok pic dia tak terasa macam berada kt pantai ke ? (*ke aku sorang je rase camtu ?? )

tadi kan , mase tgh2 tgk citer err . tak tau tajuk , (*sbenanye tgk hero dia je  ngee ngee~) aku tnye la bonda aku ...
.:: begini bunyinya ::.

aku : bonda , kenapa dahulu bonda tdk melahirkan anakanda di korea ?

bonda : buat apa ? semata-mata nak lahirkan anakanda sorang je kene pergi korea ? membazir ..
aku : yelaa~ boleh la mata anakanda warne biru ke , hazel eyes ke .. then ! then ! boleh la rambut anakanda warna macam colbie caillat punye rambut . pastu muke-putih-melepak-macam-minah-minah-korea- wuu~ cun tu !

bonda : kalau baka dah stok melayu , lahir kat mne pun tetap muke melayu .

*kemudian mengalihkan pandangan pada tb*
cess ! cess !
hujan emas di negara orang ,
hujan batu d negara sendiri ,
lebih baik xhujan dr hujan asid ! (-.-")
oke . disebab kan mood aku tengah berbunga bunga , aku nak share satu lagu dari cik colbie dengan jason mraz feat colbie ; lucky <3




mood = lucky im in love with my bestfriend <----- ohh vee <3


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment