rainy outside rainy outside : a glass of happiness

Friday 16 September 2011

a glass of happiness

assalamualaikum,

setiap hari adalah sempurna . bukan kerana hari itu benar-benar sempurna tetapi kerana orang yang dekat dengan kita yang menyempurnakannya . belum tentu esok kita masih hidup untuk bergembira bersama mereka dan belum tentu esok mereka masih ada untuk bergembira bersama kita . jadi kenapa hari ini kita perlu bermasam muka dan tidak bertegur sapa dengan mereka ? enjoy your life sweety :)
                                      
  

you are the person who never fails to make me smile


          hidup ni sama macam coklat . rasa coklat bukan manis . tapi dia macam rasa manis campur pahit campur apa lagi ea ? dia jadi sedap ^^, jadi hidup ni sedap macam coklat ! alaa .. kena marah siket siket tu biase la . kena kutuk ke , kena maki ke . chill la :D jalani hidup ni dengan kuat. tanak la lemah lemah . yeahh kita kan kuat !


don't cry because it's over, smile because it happened


          tanpa kita sedar , kita telah belajar erti kehidupan . kita bagai berada di atas pentas lakonan . kita belajar bahawa hidup tak selalu gembira . kita belajar apa yang kita nak tak semuanya kita dapat . kita ketawa , kita menangis and kita senyum . indahnya kehidupan ! macam air batu campur . dah la sejuuukkk >.<" hidup adalah anugerah . jadi kita harus bersyukur dengan apa yang kita ada . we're lucky baby :)



you brought colour into my life.


kita cuba menggembirakan orang sekeliling kita . tanpa kita sedar mereka juga cuba menggembirakan kita . sekali lagi kita belajar , hidup ni saling melengkapi . kita tak boleh buat sorang-sorang . macam main bola sepak . kita tak boleh lakukannya sorang-sorang . kita perlukan yang lain . Again , kita belajar semangat setia kawan dan kerjasama . sweet :) hidup ni ais krim . nikmati la sebelum ia cair . nanti cair tak sedap ! :D


 always believe in yourself . They will support you from the back  ^^,


belajarla menghargai kehidupan. belajar menghargai kebahagiaan hari ini. bergembira la bersama orang-orang yang kita sayang. hidup kita akan lebih ceria dan berwarna-warni . lebih banyak dari warna pelangi . jadikan hari ini sebagai kenangan terindah untuk hari esok . aww i love you all sunny :D mom , dad and my siblings ;)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment