rainy outside rainy outside : tak sangka !

Monday, 2 May 2011

tak sangka !

-ape kene dengan aku nie ?
aku suka dia ke? or just anggap dia sebagai kawan ?
kenapa aku rase jeles bila dia dengan orang lain ?

ya Allah, kenapa lah macam nie sekali ujian kau beri kat aku .
kalau lah dia di takdirkan untuk aku , bawak la dia rapatrapat dengan aku ,
dan kalau lah dia bukan di takdirkan untuk aku, bawak lah dia jauh2 dari hidup aku,
amin,,

aku akan sentiasa tunggu kau ,
i'll keep waiting till the end of time
kau tak kenal aku , dan aku tak kenal kau .
nak tegur , aku malu
kau ? bukan nak tegur aku . setakat pandang je buat ape ?

may be dah sampai mase utk aku lupekan ko ?
aku harap tak . sebab aku minat kat kau sangatsangat ,
i'll be waiting for you my kapt fhamss

kapt fhamss vs ifa

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 orang bagi coklat:

Post a Comment